Jm Business consultancy

Meer dan een kunststof kozijn

Klant case: Kuro Kozijn

Kuro kozijn is in 2014 opgericht als producent voor kunststof kozijnen voor systeembouw. In de eerste jaren na de start heeft Kuro een enorme groei doorgemaakt en is het inmiddels doorgegroeid naar ruim 30 vaste medewerkers. 

Om deze groei kracht bij te zetten is Kuro bij JM Business Consultancy terecht gekomen. Kuro heeft verschillende vraagstukken bij JM Business consultancy. Deze vraagstukken lopen uiteen van het bouwen en onderhouden van de website tot het bedrijf verder te helpen naar de toekomst toe zowel online als offline. 

De oude website van Kuro bestond uit één pagina die ooit is gemaakt als visite kaartje voor een beurs. Kuro wilde meer commerciële uitstraling en laten zien wat het bedrijf in huis heeft. Na een aantal overleggen hebben wij hier een opzet voor gemaakt en is de website verder uitgewerkt tot een volwaardige website. 

De website dient als visitekaartje maar het is de bedoeling dat klanten in de toekomst beter bediend kunnen worden door middel van de klantenlogin. Kuro kiest ervoor dit inlogsysteem later te implementeren  en allereerst de website online goed te positioneren.